demam love love

assalammualaikum,
salam harini isnin,

korang tahu tak semalam hari apa??
for sure lah hari ahad sebab harinie hari isnin kn?? hihih,
bukan hari ahad yang haku maksud kan disini!,

semalam siapa dekat sini kena virus love love at facebook??
ala yang post-post love dekat facebook tue?
apa korang langsung tak tahu??
aduii asal korang tak tahu nie,korang tak on9 facebook ke??
or korang tak ada account FB?

opss sorry-sorry lupa la pulak
 to mereka yang bernama lelaki or boy anda memang patut tak tahu pon,
sebab game ni just untuk gurl-gurl je..
to perempuan-perempuan yang ada facebook,
korang memang ketinggalan satu game yang best semalam..
itu je.
jadi untuk naikkan & timbulkan perasaan cemburu dihati murni korang tue,
haku nak paparkan a.k.a tayangkan,
apa yang haku dapat semalam..
hihiih
sila lah cemburu okey!!

tengok yang kaler-kaler merah kat bawah ni,
antara wall post love yang haku dapat.
~
~
~
~
~



cer baca at bawah nie pulak
ni la syarat-syarat game tue.


setelah dibesarkan.
orang share dengan saya, saya share dengan awak. hehe.
letak satu love di wall saya. cuma 1 love sahaja dan tak payah dikomen. TAK ADA LELAKI DIHALALKAN. jadi, jangan send dekat wall lelaki. kalau kamu letak satu love di wall saya, saya akan buat yang sama seperti yang awk buat kepada saya. dan jikalau seseorang lelaki tersebut menanya bahawa kenapa banyak sangat love dekat wall awk, ini bermaksud dia itu suka terhadap awk. JANGAN BALAS APA APA. hantarkan mesej ini kepada perempuan dan wanita yang online sekarang. terima kasih banyak banyak. JOM KITA SAMA SAMA MAIN PERMAINAN INI. [♥]­ ­


nampak kotak inbox tue sure lah kena post dekat inbox kan?
aku dapat permainan nie pun dari budak kecik lynda aziz
& first love yang haku dapat pon dari dia..hihi
love you la kecik.

itu je nak share.
okey bye
sila lah cemburu tahap siput

that all
thank for view
lot of lope





2 comments:

LyNdA Aziz said...

hahahahahaha . i love u macam siput sedut masak lemak . pergghhh ! leleh air liur .

poohrist said...

wahh sebut pasal makanan..lapooor