Bingkisan Naluri

assalammualaikum to all blogger
salam bijak pandai haku ulurkan..



langit luas biru dicorakkan dengan tompokkan awan yang seni....
angin bertiup lembut selembut haruman softlan.....
sesekali kedengaran bisikkan sang burung dan unggas....
haruman melor sering kali selih berganti dengan roses.....
sunggah indah petang rabu 18 januari 2012.....
tenang hati ku tahkala melihat kecantikkanmu ya allah..
bertapa hebatnya ciptaan mu,.
sehingga mampu mendamaikann hati ku yang sering kali kesedihan dan pilu



bersyukur aku kerana diberi peluang untuk menghirup udaramu ya allah..
aku redho dan pasrah dengan dugaanmu.
aku tahu setiap kali aku diduga dan diuji.
adalah kerana aku  disayangi..

cuma kekuatan yang aku pohon darimu
agar hidupku ini mampu diharungi dengan penuh rasa taat.
aminn...
insyaallah...

thats all.bye
thank for view
lot of lope

5 comments:

Nadia said...

setiap yg sedih pasti ada gembira..:)

poohrist said...

@Miss Nadya

itu janji dia pada kita
insyaallah

Anonymous said...

sabar yep...
n_n
xbez sedih2

LyNdA Aziz said...

insaf baca entry nie .

poohrist said...

ezad-xsedeh2 dah..hikhik

lynda-yke..wah terharu haku