adakah ini siti sifir??

ASSALAMMUALAIKUM

salam satu dua tiga malaysia.

korang pernah tengok rancangan kanak2 A.L.O.N.G  yang dulu2 tue?
rancangan yang mengajar matematik kepada kanak2 .
ala yang susun gula2 atas meja tue.
rancangan nie ada tiga ikon adik beradik along angah & acik tue?
aduiii tak ingat ka??
nie gambar nya!


haq mesti korang terr imbau bila tengok pict nie kan?
best gila cerita nie.

paling haku suka is bab siti sifir la..
nyanyi2 gitu..
satu darab satu = satu
dua darab dua = dua.

a.l.o.n.g  along

bila fikirkan siti sifir nie,
agak2 macam mana rupa budak nie ye sekarang??
dulu2 time kecik comel je nyanyi sambil pakai cermin mata hitam siap bling2 lagi..
sekarang nie mesti cun kan budak nie?
tadi try2 google jumpa la satu picture nie..


cun kowt girl nie
betul ke budak nie siti sifir yang dulu2 tue
kalau betul perhh meleleh siot.
cun + meletop gitu

tapi masalahnya betul ke budak nie siti sifir??
betul or tak pandai2 la cari sendiri ye..
ok bye

that all
thank for view 
lot of lope



7 comments:

Dak Fisha said...

yeker?? wahhh. da besar dah. lawa plak tuh. hehehefollow sini yer. #217 :)

SyazZ Rina said...

suka yg kira2 cumi 2
selalu soh ayah beli cumi sbb nk tiru mcm citer along..siti sifir gakkan..hehe
tiap hari msti nyanyi a.l.o.n.g ALONGG!!
Pastuh abg yg sulong 2 terperasan pggil die..sbb kt umah pggil kt die along gak...hahaha

*mmg suke taip byk2 pon ^^v

Anonymous said...

Siti Sifir yang memang cun. Belajar kat KYUEM dulu, sekarang kat Sheffield. Dia yang version nombor 2.

Anonymous said...

http://about.me/sabrinamnazri

LyNdA Aziz said...

ehh biar betul siti sifir tuhh . lain jerr .

inche hlovate said...

o.l.o.n.g ALONG!! haha dulu aku dok ngadap tv tggu cite ni

poohrist said...

dulu kita pun time cite nie kira tak lari la dari tv..
hahaha