selamatkan lah dunia akhirat

assalammualaikum

alhamdullillah

ya allah aku bersyukur sangat atas kurnian yang engkau berikan.
sebuah ikatan, sebuah jalinan dan sebuah janji dari meraka yang bernama sahabat dunia akhirat.

rasa macam nak nangis berlari-lari sambil pusing klcc lalu hentak kepala kat tar..please wake up dan sedar shariha awak dihadiahkan sahabat sejati..
sahabat yang tak kenal erti penat melayan kerenah,yang tak pernah leka ingatkan kita supaya percayakan diri sendiri,sahabat yang sering memberi sokongan untuk apa jua keadaan.sahabat yang tak pernah biarkan awak bersendirian.

yang allah semoga engkau panjangkan usia persahabatan yang terjalin ini.

jangan la sesekali engkau biarkan ia retak bagai cermin kaca yang dipijak dek gajah.

peliharalah hubungan ini hingga ke akhir hayat ku..

insyaallah akan ku jaga amanah jalinan ini sebagaimana haku menjaga hidupku,
akan ku pelihara hati ini agar tidak besangka buruk.
akan ku pelihara lidah agar tidak mengeluarkan kata-kata yang menguris mereka.
akan ku pelihara anggotaku supaya tidak menyakitkan mereka.


semoga hubungan kita selama nya.. sahabat.

dari single sampai dah masing2 dimiliki.


we love each other

teman semarah dek cikgu.

bila saya rindu kalian .
saya becerita tentang kalian
cerita tentang cinta



ehh!! biar betul pesta penang nih

assalammualaikum.

teruja tahap nak lompat-lompat macam kangaroo,tahap nak menari shuffle dapat pergi pesta penang.
wooow memang jakun habis lah,maklum la first time katakan..
ehh gini rupanya orang penang ber-pesta ye..ada funfair,ada nyanyi2,ada pameran tradisional ,ehh ada jugak i city gitu..kata mr google kita pesta penang dah wujud 30 tahun lepas..betol ke idak deng tak taw lah..tapi kalau betul memang syokk la noh.berpesta secara sihat.besantai berkeluarga.rugi nya 23tahun dulu tak datang..pesta penang dah jadi salah satu tarikan pelancong right?akan ku jadikan rutin tahunan lah gitu..so to mr.future please remember every years kita pergi pesta penang na?hihi

thank to en future yang betungkus lumus mencari parking dalam keadaan kesabarannya dah pun mencapai tahap nak makan pak guard .

Jakarta in look yay.. 

eceh ceh puteri acheh nak beradu ( puteri pun kena patuh signboard kat bawah tuh taw..please tinggal kan kasut  anda)
baiklah beta tinggal kan kasut dibawah.. 
teringin nak naik kuda pusing2 kat belakang tuh tapi macam ramai yang nak pandang jeh.
waiting my prince oh batu belah batu bertangkup

i city in pesta menari2 jap best sgt.. i like lampu2




wewitt nak practice korang jangan jelez ye
terima kasih yang berbakul2 utk akak acheh yang snap pict kami.walaupun terpaksa ajar banyak kali snap guna ipad ku ini + senyum bergundi2 utk mendapat kan gambar yang cantik ..akhirnya selepas hampir 20 keping di snap..terselit juga photo yang awesome ini..big thank akak..



akhir kata..happy la sangat haku dipesta itu..pakcik google next belanja kita naik roller coaster pula ye..
:)


J.bharu peace yoo

Assalammualaikum

bila ditenung-tenung,dikira-kira bulan,difikir-fikir kenangan,
rasanya baru tiga tahun tak jejak kaki di johor,tapi macam dah 10 tahun tak pergi sana.
ayooo pesat nya johor bharu membangun.kalau tak ada waze conform sesat.

nak cerita kita pergi jb semalam semalam nya..tapi bukan pergi berjalan atau bersia-sia di hujung tahun tapi kita pergi johor atas urusan kerja..

tapi sempat la jugak pusing-pusing sampai pening di jb tuh
tengok tempat2 zaman remaja kita main dulu-dulu,tempat kita practical,tempat kita habis kan duit.


muka sangat excited bila tengok banyak kain
rama-rama studio JB


nampak tak muka happy..uhuuuu

kami day two at rama2  studio JB

sempat jenguk-jenguk barang dekat plaza angsana JB

asal macam gemuk pendek ja.??betul ke tidok camera nih??

itu jeh sempat snap.yang selebihnya tidur dalam kereta,,hakahkahkah
thank korang sebab sudi jenguk blog kita.

eh korang yang datang sini jangan lupa tinggal link taw.nanti kita singgah blog awak-awak balik ye..
:)
l.o.v.e

jangan lupa follow hijab pages kita 
facebook : zasyarhijab collection
ing: zasyarhijabcollection

feringgi eh kami datang

as'salammualaikum
godek2 handphone cari2 bahan nak buat buah isi blog yang dah tahap tak ingat punya lama tak update.
cerita bermula 5hb November 2013,
sembang dengan pakcik google kami ( mr.ash)
jom pi penang dating sambil visit my darling yang dah 2tahun tak jumpa..

bajet comey posing gitu

my darling kami memang suka buat muka pelik tapi macam comey ja
bajet candid 

dengan pakcik google asal  nampak macam haku gemuk,eh tak lah dia yang gemuk sebenarnya


no caption ehh macam takut ja tengok picture nih.

saya dengan dia memang gila camera.
pi batu feringgi dengan niat dapat makan laksa fav.tapi malangnya pusing sampai teluk bahang still tak jumpa..frusttttttttttt.ehh makcik tak meniaga dah ka ? penat dari jauh ceq mai..alih2 tk dak.
huhh lain kali bawak bekal laksa dri rumah ja.

cupcupcupcucpupcup hilang frustt jumpa makcik senget nih..first meet kami kena snap photo dulu..
big credit to mr.ash untuk gambar2 indah kami.
eh tak lupa jugak big thank to mr.mat  untuk picture yang awesome.

kalau bagi kami 25jam jumpa pun belum tentu habis story kami.thank to makcik comey nih sebab bekalkan kita berbesen2 cerita..

until we meet again makcik comey